Vechile anvelope de iarna nu mai raspund asa de bine la comenzi indiferent cum e carosabilul? Franarea nu mai e asa de buna? Riscurile pe care vi le asumati sunt prea mari pentru a continua sa ignorati aceste probleme. Anvelopele de iarna sunt confectionate dintr-un cauciuc special, tratat si confectionat astfel incat sa se comporte foarte bine chiar si la temperaturi cu minus.
Aceste anvelope sunt caracterizate prin franarea rapida pe un carosabil acoperit cu zapada sau polei, controlul perfect al masinii si o stabilitate sporita atunci cand intervine umezeala sau zapada din abundenta. Cauciucul este mai putin dur decat in cazul anvelopelor de vara, iar aderenta este net superioara celor de vara. O solutie de mijloc pentru cei care nu vor sa cumpere anvelope de iarna si de vara este achizitionarea anvelopelor all season. Ele permit o rulare pe un carosabil acoperit cu zapada, la fel de buna ca pe unul perfect uscat sau foarte umed, caracteristic perioadei calduroase, insa siguranta nu e atat de mare ca in cazul anvelopelor de iarna, pentru ca si materialele sunt „de compromis” avand o structura oarecum hibrida. Vara, anvelopele all season se uzeaza mult mai repede decat in cazul celor specifice sezonului, la viteze mari nu prea rezista asa de bine si pot aparea fisuri, uzura prematura, iar canicula le poate afecta structura cauciucului din care sunt facute. Tractiunea nu este chiar asa de stralucita, aderenta este mai mica, insa siguranta la volan este garantata, iar preturile sunt mai bune si mai usor de suportat. In felul asta, cumparand anvelope all season se poate economisi timp, deoarece, pentru a schimba cauciucurile trebuie sa faceti un singur drum la un service autorizat, iar problema depozitarii celuilalt set de anvelope este ca si rezolvata.
Anvelopele all season sunt numai bune pentru masinile cu putere redusa si pentru cei care nu prea isi folosesc masina la putere maxima si conduc mai lent. La cumpararea lor trebuie sa fim atenti la marcajul M+S, la prezenta pictogramei cu fulgul de nea si cea cu creasta de munte. Ca sa nu fiti pacaliti usor trebuie sa cereti si un certificat de atestare care garanteaza folosirea lor atat in conditii de carosabil acoperit cu zapada, cat si in cazul in care acesta este acoperit cu gheata groasa.
Aceste anvelope sunt caracterizate prin franarea rapida pe un carosabil acoperit cu zapada sau polei, controlul perfect al masinii si o stabilitate sporita atunci cand intervine umezeala sau zapada din abundenta. Cauciucul este mai putin dur decat in cazul anvelopelor de vara, iar aderenta este net superioara celor de vara. O solutie de mijloc pentru cei care nu vor sa cumpere anvelope de iarna si de vara este achizitionarea anvelopelor all season. Ele permit o rulare pe un carosabil acoperit cu zapada, la fel de buna ca pe unul perfect uscat sau foarte umed, caracteristic perioadei calduroase, insa siguranta nu e atat de mare ca in cazul anvelopelor de iarna, pentru ca si materialele sunt „de compromis” avand o structura oarecum hibrida. Vara, anvelopele all season se uzeaza mult mai repede decat in cazul celor specifice sezonului, la viteze mari nu prea rezista asa de bine si pot aparea fisuri, uzura prematura, iar canicula le poate afecta structura cauciucului din care sunt facute. Tractiunea nu este chiar asa de stralucita, aderenta este mai mica, insa siguranta la volan este garantata, iar preturile sunt mai bune si mai usor de suportat. In felul asta, cumparand anvelope all season se poate economisi timp, deoarece, pentru a schimba cauciucurile trebuie sa faceti un singur drum la un service autorizat, iar problema depozitarii celuilalt set de anvelope este ca si rezolvata.
Anvelopele all season sunt numai bune pentru masinile cu putere redusa si pentru cei care nu prea isi folosesc masina la putere maxima si conduc mai lent. La cumpararea lor trebuie sa fim atenti la marcajul M+S, la prezenta pictogramei cu fulgul de nea si cea cu creasta de munte. Ca sa nu fiti pacaliti usor trebuie sa cereti si un certificat de atestare care garanteaza folosirea lor atat in conditii de carosabil acoperit cu zapada, cat si in cazul in care acesta este acoperit cu gheata groasa.